2012. szeptember 2., vasárnap

Névnapi ajándék notesztartó

Erika névnapra készült. A notesztartót (vagy van valami neve is?)  teljesen én készítettem (persze a noteszt kivéve), a hímzés régebben készült (sk. festett anyagra, sk. festett fonallal) rég óta kerestem a Renato Parolin minta helyét, talán most ... Remélem, okoz majd olyan örömet, amilyen szeretettel készítettem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

2012. szeptember 2., vasárnap

Névnapi ajándék notesztartó

Erika névnapra készült. A notesztartót (vagy van valami neve is?)  teljesen én készítettem (persze a noteszt kivéve), a hímzés régebben készült (sk. festett anyagra, sk. festett fonallal) rég óta kerestem a Renato Parolin minta helyét, talán most ... Remélem, okoz majd olyan örömet, amilyen szeretettel készítettem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...