2012. április 4., szerda

Milyen érdekes...

(no persze semmi komoly, cak hangosan gondolkodom)... még nem jártam keleten, és soha nem is gondolkoztam a jobbról balra íráson, így eszembe sem jutott, hogy az írás-olvasás témáján kívül az írásmód különbözősége megjelenik máshol is. De rátaláltam erre a jegyzetelő mappára, és lám...a másik oldalról nyílik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

2012. április 4., szerda

Milyen érdekes...

(no persze semmi komoly, cak hangosan gondolkodom)... még nem jártam keleten, és soha nem is gondolkoztam a jobbról balra íráson, így eszembe sem jutott, hogy az írás-olvasás témáján kívül az írásmód különbözősége megjelenik máshol is. De rátaláltam erre a jegyzetelő mappára, és lám...a másik oldalról nyílik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...