2012. március 29., csütörtök

Húsvéti vásár

Az iskolában lesz húsvéti vásár ismét. A tanító nénik készítettek ajándékot, de tegnap felajánlottam, hogy én is beszállok, hogy több pénzt jusson az osztálynak. Gondoltam, hogy az előzőben posztolt tojás vagy pedig ez a nyulacska készülhetne nagyobb darabszámban. Ez a mintadarab. A következőnek jobban elrejtem majd a végső összevarrását (ahol töltöm) ezen a hát és popsi találkozásánál elég szögletesre sikerült:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

2012. március 29., csütörtök

Húsvéti vásár

Az iskolában lesz húsvéti vásár ismét. A tanító nénik készítettek ajándékot, de tegnap felajánlottam, hogy én is beszállok, hogy több pénzt jusson az osztálynak. Gondoltam, hogy az előzőben posztolt tojás vagy pedig ez a nyulacska készülhetne nagyobb darabszámban. Ez a mintadarab. A következőnek jobban elrejtem majd a végső összevarrását (ahol töltöm) ezen a hát és popsi találkozásánál elég szögletesre sikerült:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...