2011. február 6., vasárnap

A hétvége termése

Igazán "termékeny" hétvégém volt. Pénteken elkészült Márk macija, boldog... Limaránál kiműveltem magam, és pénteken az első öregtésztám is elkészült, a belőle készült kenyér itt vigyorog mindjárt. Készült még fahéjas briós, hát... a külcsín jóval a belbecs alatt maradt:) Varrtam még Tilda nyuszit is, amolyan próbadarab, és a sorozatból is készítettem nyulat.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

2011. február 6., vasárnap

A hétvége termése

Igazán "termékeny" hétvégém volt. Pénteken elkészült Márk macija, boldog... Limaránál kiműveltem magam, és pénteken az első öregtésztám is elkészült, a belőle készült kenyér itt vigyorog mindjárt. Készült még fahéjas briós, hát... a külcsín jóval a belbecs alatt maradt:) Varrtam még Tilda nyuszit is, amolyan próbadarab, és a sorozatból is készítettem nyulat.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...